Employee Self service portal.

Op zoek naar een HR-oplossing waarbij je medewerkers bereikt en de betrokkenheid versterkt? Met een Employee Self Service portal biedt je jouw medewerkers en managers de mogelijkheid om zelf HR gerelateerde activiteiten uit te voeren.

 

4 redenen om een portal te laten bouwen:

 

  • meer efficiëntie, minder kosten en veel tijdswinst;
  • vergroot de betrokkenheid en samenwerking;
  • automatiseer procedures, processen en workflows;
  • altijd actuele overzichten en statussen inzichtelijk.
Vragen of advies nodig over onze portals? Laat een bericht achter. We helpen je graag!

Gratis advies Emplyee Self Service portal

We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Wat is een Employee Self service portal?

Een Employee Self Service portal is een online omgeving achter een inlog waar je medewerkers 24/7 toegang biedt tot persoonlijke en specifieke informatie. Binnen het portal kunnen medewerkers persoonlijke informatie inzien, verrijken en muteren. Denk bijvoorbeeld aan NAW-gegevens, bankrekeningnummers enz.  Maar ook bijvoorbeeld aan het indienen van declaraties, nota?s, verlofmanagent, enz. Je bepaalt zelf tot welke onderdelen medewerkers toegang krijgen. Zo kunnen aan verschillende typen medewerkers verschillende rechten en rollen toegekend worden. Hiermee wordt het Employee Self Service portal dé oplossing voor zowel managers als medewerkers.

Met behulp van webservices en koppelingen kan nagenoeg ieder systeem of applicatie aan het portal gekoppeld koppelen. Met behulp van single sign-on hoeft een gebruiker maar één keer in te loggen en worden alle relevante applicaties en data toegankelijk. Zo worden informatiestromen gebundeld en komt alles samen op één centrale plek. Binnen het portal kan alle data dan geraadpleegd, gemuteerd, gedeeld of verrijkt worden. Zo kan een medewerker bijvoorbeeld overuren indienen, de manager deze accorderen, vervolgens kan de HR-afdeling accepteren waarna de data automatisch verwerkt wordt in het gekoppelde personeels- of financiële systeem. Handig en efficiënt!

Met een Employee Self Service portal betrek je medewerkers en kun je efficiënt communiceren. Een ideale manier om processen te automatiseren.

– Sebastian (Strategisch directeur)

De voordelen van een
Employee Self service portal.

Een Employee Self Service portal biedt door de vele mogelijkheden ook veel voordelen. Van meer betrokkenheid tot een snellere communicatie. Zowel voor de organisatie als de medewerkers. Bovendien is een portal zeer gebruiksvriendelijk en functioneel. We zetten nog even wat voordelen op een rij:

  • verbeter de kwaliteit en snelheid van HR processen;
  • wereldwijd 24/7 online toegankelijk;
  • op zowel desktop, tablet als smartphone te gebruiken;
  • automatiseer processen en workflows;
  • alle relevante informatie en applicaties op één centrale plek;
  • kwalitatieve, snelle en actuele informatie uitwisseling;
  • werk efficiënt door Self service;
  • besparing van tijd en kosten door minder administratieve handelingen;
  • verhoog de betrokkenheid van medewerkers;
  • nagenoeg ieder bestaand systeem is aan het portal te koppelen.

Tips voor het ontwikkelen van een portal ontvangen?

Al

15

jaar strategisch partner.

We ontwikkelen veel verschillende soorten portals. Van extranet tot inkoopportaal. Van Dealer portals tot B2B e-commerce portal. Geen portal is hetzelfde. Iedere bedrijfssituatie vraagt om een andere oplossing. Met 15 jaar ervaring weten we wat werkt en wat niet. Neem een kijkje in de door ons ontwikkelde portals.

  •  

    IKEA

  •  

    Simpel

  •  

    Infomedics

  •  

    Kenter

  •  

    Eazit

  •  

    Cergentis

  •  

    Nedasco

Koppelingen en webservices.

We ontwikkelen koppeling of webservices om nagenoeg ieder systeem aan het portal te koppelen voor realtime integratie. Denk bijvoorbeeld aan financiële-, CRM- of administratiesystemen. Hieronder een greep uit de meest bekende ERP systemen waar we mee werken.

Waarom een Employee Self service portal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een Employee Self Service portal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Maak dan eens kennis met ons! Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling, koppelingen met ERP systemen en conversie optimalisatie voorzien we je van het beste advies!

  • Strategisch partner met meer dan 15 jaar ervaring in portalontwikkeling
  • We houden van een persoonlijke aanpak en korte lijnen.
  • We zijn gespecialiseerd in conversie optimalisatie.
  • Betaalbaar, schaalbaar en leverancier onafhankelijk door opensource ontwikkeling.
  • 24/7 online monitoring en het doorvoeren van automatische beveiligingsupdates.
  • We houden van korte lijnen en een persoonlijke aanpak
  • We leveren koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • Professionele OTAP ontwikkelstraat en werkwijze gebaseerd op Scrum.

Wil je ons eerst beter leren kennen?

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we succesvolle online platforms zoals portals, e-commerce oplossingen en websites ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee, geven strategisch advies en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team met meer dan 30 professionals en diverse partners vanuit hartje centrum Rotterdam. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot developers. Van UX designers tot Google specialisten. Alles onder één dak.

Wil je ook een portal laten maken?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!