Investor portal.

Wil je de relatie met investeerders versterken? Met een Investor portal creëer je een online omgeving waar je jouw investeerders 24 uur per dag eenvoudig toegang biedt tot alle relevante informatie en data.

 

4 redenen om een Investor portal te laten bouwen:

 

  • veilig, realtime en 24/7 online beschikbaar op elk apparaat;
  • vergroot de betrokkenheid en samenwerking;
  • bespaar tijd, werk efficiënt door Self Service;
  • automatiseer de processen en workflows.
Vragen of advies nodig over Investor portals? Laat een bericht achter. We helpen je graag!

Gratis advies Investor portal

We gebruiken jouw gegevens alleen voor het gevraagde contact. Voor meer informatie kun je ons privacybeleid bekijken.

Wat is een Investor portal?

Een Investor portal is een afgeschermde online omgeving achter een inlog waar jouw investeerders 24/7 wereldwijd op in kunnen loggen. Het portal biedt gepersonaliseerde informatie die niet openbaar toegankelijk mag zijn. Per gebruiker kun je andere rechten en rollen instellen. Zo deel je in het portal bijvoorbeeld gemakkelijk belangrijke investeringsinformatie zoals afschriften, overzichten, (financiële) rapportages, formulieren, belastingdocumenten, notificaties van kapitaal- en distributie aanvragen en nog veel meer.

Met behulp van webservices en koppelingen kunnen we nagenoeg iedere applicatie of ieder systeem aan het portal koppelen. Het grote voordeel hiervan is dat het portal hierdoor één centrale toegang tot alle essentiële informatie biedt. Met behulp van single sign-on hoeft er nog maar één keer ingelogd te worden en worden alle relevante applicaties en data toegankelijk. Door de self service functie biedt je gebruikers de mogelijkheid zelf bepaalde zaken te muteren. Denk bijvoorbeeld aan profielen, rechten en workflows.

Met een Investor Portal versterk je de relatie met jouw investeerders.

– Sebastian (Strategisch directeur)

De mogelijkheden van een
Investor portal.

Afhankelijk van jouw wensen kunnen we verschillende functionaliteiten in het portal ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan een Self Service functie zodat gebruikers zelf bepaalde data kunnen muteren en verrijken. Maar uiteraard zijn er veel meer mogelijkheden. We zetten nog even wat mogelijkheden en voordelen op een rij:

  • het portal is 24/7 wereldwijd online te raadplegen;
  • digitaal communiceren en samenwerken;
  • verhoog de service en efficiëntie;
  • tijd- en kostenbesparing door automatisering van processen en workflows;
  • efficiëntie door minder administratieve handelingen;
  • beheer data vanuit één centrale plek;
  • werk efficient door Self service;
  • nagenoeg ieder systeem is via webservices aan het portal te koppelen.

Tips voor het ontwikkelen van een portal ontvangen?

Al

15

jaar strategisch partner.

We ontwikkelen veel verschillende soorten portals. Van extranet tot inkoopportaal. Van Dealer portals tot B2B e-commerce portal. Geen portal is hetzelfde. Iedere bedrijfssituatie vraagt om een andere oplossing. Met 15 jaar ervaring weten we wat werkt en wat niet. Neem een kijkje in de door ons ontwikkelde portals.

  •  

    IKEA

  •  

    Simpel

  •  

    Infomedics

  •  

    Kenter

  •  

    Eazit

  •  

    Cergentis

  •  

    Nedasco

Koppelingen en webservices.

We ontwikkelen koppelingen of webservices om nagenoeg ieder systeem aan het portal te koppelen voor realtime integratie. Denk bijvoorbeeld aan financiële-, CRM- of administratiesystemen. Hieronder een greep uit de meest bekende ERP systemen waar we mee werken.

Waarom een Investor portal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een Investor portal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Maak dan eens kennis met ons! Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling, koppelingen met ERP systemen en conversie optimalisatie voorzien we je van het beste advies!

  • Strategisch partner met meer dan 15 jaar ervaring in portalontwikkeling
  • We houden van een persoonlijke aanpak en korte lijnen.
  • We zijn gespecialiseerd in conversie optimalisatie.
  • Betaalbaar, schaalbaar en leverancier onafhankelijk door opensource ontwikkeling.
  • 24/7 online monitoring en het doorvoeren van automatische beveiligingsupdates.
  • We houden van korte lijnen en een persoonlijke aanpak
  • We leveren koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • Professionele OTAP ontwikkelstraat en werkwijze gebaseerd op Scrum.

Wil je ons eerst beter leren kennen?

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we succesvolle online platforms zoals portals, e-commerce oplossingen en websites ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee, geven strategisch advies en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team met meer dan 30 professionals en diverse partners vanuit hartje centrum Rotterdam. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot developers. Van UX designers tot Google specialisten. Alles onder één dak.

Wil je ook een Investor portal laten maken?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!