Leveranciers- of supplier portal laten maken.

Wil je een leveranciers- of supplier portal laten bouwen om de service en kwaliteit te verhogen, tijd te besparen en efficiënter te werken? Met een leveranciers portal beschik je 24/7 wereldwijd over een online toegang tot beschikbare data, applicaties en documenten.

 

4 redenen om een leveranciers- of supplier portal te laten bouwen:

 

  • bespaar tijd en kosten door snelle kennisdeling;
  • automatiseer werkprocessen en workflows;
  • Alle data beheer je op één centrale plek;
  • veilig en 24/7 online beschikbaar voor jouw leveranciers.
Vragen of advies nodig over leveranciers portal? Laat een bericht achter. We helpen je graag!

Gratis advies leveranciers portal

We gebruiken jouw gegevens alleen voor het gevraagde contact. Voor meer informatie kun je ons privacybeleid bekijken.

Wat is een leveranciers- of supplier portal?

Een leveranciers- of supplier portal is bedoeld om de online communicatie tussen jouw organisatie en leveranciers efficiënter en geautomatiseerd te laten verlopen. Binnen de beveiligde en afgeschermde portalomgeving deel je 24/7 specifieke informatie zoals bijvoorbeeld documenten, applicaties, prijslijsten en facturen met ingelogde gebruikers. Maar ook certificeringen en workflows kunnen geïntegreerd worden.

Waar data, documenten, facturen en applicaties vaak in meerdere systemen beheerd worden, kunnen we via een koppeling of webservice nagenoeg ieder systeem aan het leveranciers portal koppelen. Door middel van single sign-on hoef je maar één keer in te loggen en worden alle applicaties en informatie toegankelijk. Alle informatie hoeft dan voortaan nog maar op één centrale plek gemuteerd, verrijkt op beheerd te worden.

Met een leveranciers-of supplier portal komt alle informatie op één centrale plek samen. Efficiënt én altijd online en overal te raadplegen.

– Sebastian (Strategisch directeur)

De mogelijkheden van een leveranciers-
of supplier portal.

Met een leveranciers- of supplier portal staat de online samenwerking met leveranciers centraal. Via het portal is informatie 24/7 beschikbaar en kunnen gebruikers informatie raadplegen, muteren of verrijken. Hierdoor zorgt een leveranciers-of supplier portal voor meer efficientie omdat het aantal administratieve handelingen flink daalt. Daarnaast biedt het portal een uitstekende benchmark omdat je gemakkelijk leveranciers kunt vergelijken. We zetten een aantal mogelijkheden en voordelen op een rij:

  • het portal is 24/7 wereldwijd online te raadplegen;
  • digitaal communiceren en samenwerken;
  • uitstekende benchmark voor de vergelijking van leveranciers;
  • efficiëntie door minder administratieve handelingen;
  • beheer data vanuit één centrale plek;
  • biedt inzicht in voorraad, orderstatus, levertijd en facturen.

Tips voor het ontwikkelen van een portal ontvangen?

Al

15

jaar strategisch partner.

We ontwikkelen veel verschillende soorten portals. Van extranet tot inkoopportaal. Van Dealer portals tot B2B e-commerce portal. Geen portal is hetzelfde. Iedere bedrijfssituatie vraagt om een andere oplossing. Met 15 jaar ervaring weten we wat werkt en wat niet. Neem een kijkje in de door ons ontwikkelde portals.

  •  

    IKEA

  •  

    Simpel

  •  

    Infomedics

  •  

    Kenter

  •  

    Eazit

  •  

    Cergentis

  •  

    Nedasco

ERP koppelingen voor Integratie met de backoffice.

We ontwikkelen een koppeling met jouw ERP systeem voor realtime integratie. Denk bijvoorbeeld aan voorraad-, financiële-, logistieke-, CRM- of administratiesystemen. Hieronder een greep uit de meest bekende ERP systemen waar we mee werken.

Waarom een leveranciers portal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een leveranciers portal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Maak dan eens kennis met ons! Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling, koppelingen met ERP systemen en conversie optimalisatie voorzien we je van het beste advies!

  • Strategisch partner met meer dan 15 jaar ervaring in portalontwikkeling
  • We houden van een persoonlijke aanpak en korte lijnen.
  • We zijn gespecialiseerd in conversie optimalisatie.
  • Betaalbaar, schaalbaar en leverancier onafhankelijk door opensource ontwikkeling.
  • 24/7 online monitoring en het doorvoeren van automatische beveiligingsupdates.
  • We houden van korte lijnen en een persoonlijke aanpak
  • We leveren koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • Professionele OTAP ontwikkelstraat en werkwijze gebaseerd op Scrum.

Wil je ons eerst beter leren kennen?

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we succesvolle online platforms zoals portals, e-commerce oplossingen en websites ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee, geven strategisch advies en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team met meer dan 30 professionals en diverse partners vanuit hartje centrum Rotterdam. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot developers. Van UX designers tot Google specialisten. Alles onder één dak.

Wil je ook een leveranciers portal laten maken?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!