Self service portal laten maken.

Met een Self service portal ben je 24 uur per dag, 7 dagen per week wereldwijd beschikbaar voor leden of klanten om data in te zien en mutaties door te voeren. Hierdoor kun je jouw klanten optimaal faciliteren, ontzorgen en meer betrekken bij je dienstverlening.

 

Waarom een Self service portal laten bouwen?

  • 24 uur per dag beschikbaar voor jouw klanten en gebruikers.
  • Efficiëntie en tijdsbesparing door versimpeling van administratie.
  • Een betere klantbinding en
    -tevredenheid door transparantie.
  • Minder service meldingen door het delen van informatie.
Gratis advies

Gratis advies Self service portal

We nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Een Self service portal biedt
de beste service.

Een Self service portal biedt gebruikers de mogelijkheid om zelf bepaalde zaken te muteren. Door middel van een API of export functies worden gegevens direct gemuteerd in een gekoppeld CRM- of backoffice systeem. Natuurlijk bepaal je zelf welke data gebruikers kunnen aanpassen. Denk bijvoorbeeld aan profielen, rechten en workflows. Hiermee valt een enorme tijdwinst te boeken!

Self service helpt je gebruikers zonder dat ze hiervoor contact hoeven op te nemen. Het biedt meer zelfstandigheid, versimpelt administratie en versterkt de binding. Self service portals zijn er in verschillende soorten en maten. Vaak maken ze deel uit van een groter platform. Afhankelijk van jouw wensen en ideeën adviseren we je wat het beste past. Mogelijkheden te over!

Met een Self service portal verhoog je echt de kwaliteit van je dienstverlening. Daarnaast is het erg efficiënt omdat mutaties automatisch doorgevoerd worden en niet meer apart verwerkt hoeven te worden.

– Sebastian (Strategisch directeur)

Al

15

jaar strategisch partner.

We hebben de afgelopen jaren veel verschillende portals ontwikkeld. Van PIM portals tot portals met een SAP koppeling. Van klantenportalen tot B2B e-commerce portals. Klik eens door de klanten heen waarvoor we een portal ontwikkeld hebben.

  •  

    IKEA

  •  

    T-Mobile

  •  

    Ben

  •  

    Kenter

  •  

    Vodafone

  •  

    Mconomy

Waarom een portal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een Self service portal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Kom dan eens kennismaken met Onsweb. Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling en koppelingen met ERP systemen voorzien we je van het beste advies!

  • Al 15 jaar portal specialist
  • Strategisch partner
  • Persoonlijke aanpak met korte lijnen
  • Koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem
  • 24/7 online monitoring
  • Automatische beveiligingsupdates
  • Professionele OTAP ontwikkelstraat
  • Werkwijze gebaseerd op Scrum

Modules en koppelingen.

We ontwikkelen onze portals op wereldwijd gebruikte opensource standaarden. Met behulp van koppelingen en webservices maken we koppelingen met nagenoeg ieder systeem. Denk aan CRM-, financiële-, logistieke-, voorraad-, ERP- en administratiesystemen.

Wil je ons eerst beter leren kennen?
Ontmoet het Onsweb team!

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we gebruiksvriendelijke webshops, mobielvriendelijke websites, slimme portals en succesvolle Google strategieën ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team van circa 20 professionals en diverse partners. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om de meest succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot ontwikkelaars. Van UX designers tot Google specialisten. Allemaal samen onder één dak.

Wil je ook een Self service portal laten ontwikkelen?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!