Self service portal laten maken.

Met een Self service portal ben je 24 uur per dag, 7 dagen per week wereldwijd beschikbaar voor leden of klanten om data in te zien en mutaties door te voeren. Hierdoor kun je jouw klanten optimaal faciliteren, ontzorgen en meer betrekken bij je dienstverlening.

 

Waarom een Self service portal laten bouwen:

  • 24 uur per dag beschikbaar voor jouw klanten en gebruikers;
  • efficiëntie en tijdsbesparing door versimpeling van administratie;
  • een betere klantbinding en
    -tevredenheid door transparantie;
  • minder service meldingen door het delen van informatie.
Vragen of advies nodig over Self Service portals? Laat een bericht achter.

Gratis advies Self service portal

We gebruiken jouw gegevens alleen voor het gevraagde contact. Voor meer informatie kun je ons privacybeleid bekijken.

Een Self service portal biedt
de beste service.

Een Self service portal biedt gebruikers de mogelijkheid om online zelf service meldingen te doen en specifieke data in te zien of te muteren. Door middel van een API of export functies wordt input direct gemuteerd in een gekoppeld CRM- of backoffice systeem. Natuurlijk bepaal je zelf welke data gebruikers kunnen inzien en aanpassen. Denk bijvoorbeeld aan profielen, meldingen, rechten en workflows. Hiermee valt een enorme tijdwinst te boeken!

Self service helpt je klanten en gebruikers zonder dat ze hiervoor telefonisch contact hoeven op te nemen. Het biedt meer zelfstandigheid, versimpelt administratie en versterkt de binding. Self service portals zijn er in verschillende soorten en maten. Vaak maken ze deel uit van een groter platform zoals een klantenportaal of e-commerce oplossing. Afhankelijk van jouw wensen en ideeën adviseren we je wat het beste past. Mogelijkheden te over!

Met een Self service portal verhoog je echt de kwaliteit van je dienstverlening. Daarnaast is het erg efficiënt omdat mutaties automatisch doorgevoerd worden en niet meer apart verwerkt hoeven te worden.

– Sebastian (Strategisch directeur)

De mogelijkheden van een
Self Service portal.

Afhankelijk van jouw wensen kunnen we verschillende functionaliteiten in een Self Service portal ontwikkelen. Mogelijkheden voor cross- en upsell, een service desk of forum, koppelingen met CRM-, ERP- of andere backoffice systemen. We zetten een aantal mogelijkheden en voordelen op een rij:

  • koppeling met CRM-, ERP- en andere backofficesystemen;
  • 24/7 beschikbaar voor jouw klanten;
  • tijd- en kostenbesparing;
  • betere klantbinding en tevredenheid door transparantie;
  • efficiëntie door minder service meldingen;
  • versimpelt de administratie.

Tips voor het ontwikkelen van een portal?

Al

15

jaar strategisch partner.

We hebben de afgelopen jaren veel verschillende portals ontwikkeld. Van PIM portals tot portals met een SAP koppeling. Van klantenportalen tot intranet. Klik eens door de klanten heen waarvoor we een portal ontwikkeld hebben.

  •  

    IKEA

  •  

    Simpel

  •  

    Kenter

  •  

    Eazit

  •  

    Cergentis

  •  

    Nedasco

Modules en koppelingen.

We ontwikkelen onze portals op wereldwijd gebruikte opensource standaarden. Met behulp van koppelingen en webservices maken we koppelingen met nagenoeg ieder systeem. Denk aan CRM-, financiële-, logistieke-, voorraad-, ERP- en administratiesystemen.

Waarom een portal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een Self service portal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Kom dan eens kennismaken met Onsweb. Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling en koppelingen met ERP systemen voorzien we je van het beste advies!

  • Strategisch partner met meer dan 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling.
  • We houden van een persoonlijke aanpak met korte lijnen.
  • We ontwikkelen koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • 24/7 online monitoring, beveiligingsupdates worden automatisch doorgevoerd.
  • Professionele OTAP ontwikkelstraat.
  • Opensource ontwikkeling voor betaalbare en schaalbare portals.

Wil je ons eerst beter leren kennen?

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we succesvolle online platforms zoals portals, e-commerce oplossingen en websites ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee, geven strategisch advies en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team met meer dan 30 professionals en diverse partners vanuit hartje centrum Rotterdam. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot developers. Van UX designers tot Google specialisten. Alles onder één dak.

Wil je ook een Self service portal laten ontwikkelen?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!