Klantenportaal laten ontwikkelen.

Wil je een klantenportaal laten ontwikkelen om je dienstverlening te verbeteren of je omzet te verhogen? Met een klantenportaal sta je 24 uur per dag voor je klanten klaar!  

 

4 redenen om een klantenportaal te laten bouwen:

  • faciliteer en ontzorg je klanten 24 uur per dag;
  • verhoog service, kwaliteit en klantloyaliteit;
  • werk efficiënter en bespaar daardoor tijd en kosten;
  • genereer meer omzet door middel van cross- of up-sell.
Vragen of advies nodig over Klantenportals? Laat een bericht achter. We helpen je graag!

Gratis advies Klantenportaal

We gebruiken jouw gegevens alleen voor het gevraagde contact. Voor meer informatie kun je ons privacybeleid bekijken.

Wat is een klantenportaal?

In de basis is een klantenportaal een online omgeving waar je specifieke en gepersonaliseerde informatie aan ingelogde gebruikers biedt. Als organisatie werk je namelijk vaak samen met andere organisaties zoals klanten, dealers, leveranciers of andere partners. Via een klantenportaal deel je op gemakkelijke wijze informatie, kennis en documenten met alleen deze gebruikers. Maar ook kun je bestaande applicaties, systemen en databases toegankelijk maken via het klantenportaal.

Klantportal, klantenportaal of extranet.. Verschillende termen, maar ze betekenen eigenlijk allemaal hetzelfde; een beveiligde online omgeving achter een inlog alleen toegankelijk voor specifieke gebruikers. We spreken zelf vaak van een klantenportaal omdat je binnen de online omgeving je klanten bedient. Of dat nu bedrijven, dealers, partners, resellers of andere klantgroepen zijn, met een klantenportaal deel je op gemakkelijke wijze informatie en kennis met jouw doelgroep en werk je nog beter samen!

Tips voor het ontwikkelen van een klantenportaal?

De mogelijkheden van een klantenportaal.

Afhankelijk van het doel van jouw klantenportaal kunnen we verschillende functionaliteiten in het online portal ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan B2B e-commerce voor cross- en upsell, Self Service, een Product Information Management (PIM), koppelingen met back-office systemen, dashboards, een service desk en/of forum. Ook kunnen bestaande applicaties, systemen en databases toegankelijk gemaakt worden om processen te automatiseren. Mogelijkheden te over! Zie hier een greep uit de mogelijkheden en voordelen:

  • verhogen van klantloyaliteit en service;
  • 24/7 online beschikbaar;
  • wereldwijd toegankelijk;
  • digitaal communiceren en samenwerken;
  • online orders plaatsen;
  • beheer van documenten;
  • inzicht in planning, contracten, bestellingen en facturen;
  • efficiëntie door Self service;
  • bespaar tijd en kosten;
  • koppelingen met ERP systemen;
  • Single Sign On koppelingen;
  • procesintegratie en monitoring;
  • creëren cross- en upsell;
  • gericht adverteren per klant, klantgroep of seizoen.
Al

15

jaar strategisch partner.

Door de jaren heen hebben we veel verschillende portals en koppelingen ontwikkeld. Voor zowel commerciële als non profit organisaties. Van klantenportals tot dealer portals. Van B2B e-commerce tot inkoopportals. En nog veel meer. Daar zijn we best trots op! Klik eens door een aantal van onze uitgelichte portals.

  •  

    IKEA

  •  

    T-Mobile

  •  

    Infomedics

  •  

    Ben

  •  

    Kenter

Certificeringen, tools & technieken.

We ontwikkelen onze portals op wereldwijd gebruikte opensource standaarden. Met behulp van webservices en koppelingen kunnen we nagenoeg ieder systeem koppelen. Denk bijvoorbeeld aan financiële-, logistieke-, voorraad-, CRM- of administratiesystemen. We werken met de juiste tools en technieken en gaan voor het beste resultaat.

Waarom een klantenportaal van Onsweb?

Ben je overtuigd van het belang van een klantenportaal en zoek je de ideale online partner voor de ontwikkeling? Maak dan eens kennis met ons! Met ruim 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling, koppelingen met ERP systemen en conversie optimalisatie voorzien we je van het beste advies!

  • Strategisch partner met meer dan 15 jaar ervaring in portal ontwikkeling.
  • We maken koppelingen met nagenoeg ieder ERP systeem.
  • We ontwikkelen betaalbare en schaalbare portals door opensource ontwikkeling.
  • 24/7 online monitoring en  het doorvoeren van automatische beveiligingsupdates.
  • We houden van korte lijnen en een persoonlijke aanpak.
  • We werken met een professionele OTAP ontwikkelstraat en een Scrum werkwijze.

Ken je ons nog niet?
Ontmoet het Onsweb team!

Wat je van ons als internetbureau mag verwachten is dat we gebruiksvriendelijke webshops, mobielvriendelijke websites, slimme portals en succesvolle Google strategieën ontwikkelen. Maar we willen en doen méér. We luisteren naar onze klanten, denken mee en gaan graag de uitdaging van complexe vraagstukken aan.

We realiseren onze projecten met een gedreven team van circa 20 professionals en diverse partners. Onze collega’s staan dagelijks voor je klaar om de meest succesvolle oplossingen te creëren. Van strategen tot ontwikkelaars. Van UX designers tot Google specialisten. Allemaal samen onder één dak.

Wil je ook een klantenportaal laten maken?
Bel ons voor advies. We helpen je graag!